Fornøyd kursdeltaker

Det er enkelt å være kursdeltaker hos Agon Akademiet.

1. Registrer deg som student

2. Søk opp det kurset du ønsker

3. Betal kursavgiften

Du er i gang!

Bedriften jeg jobber for ønsker å betale med faktura i stedet for at jeg betaler med kort på nett. Er det mulig?

Ja. Du tar kontakt med oss via kontaktskjema, oppgir hvilket kurs det gjelder, samt faktura-detaljer, så kan vi melde den eller de som skal delta på et kurs manuelt. 

Hvor raskt kommer kursbeviset?

Når du har gjennomført alle obligatoriske aktiviteter, og tatt avsluttende prøve, vil du kunne skrive ut kursbeviset selv. 

Hvor lenge får jeg tilgang til et kurs etter at jeg har betalt kursavgift?

Du vil få tilgang til kurssidene i 12 måneder fra påmelding.

Må jeg sende inn bilde av meg selv?

I noen kurs kan det være nødvendig å sende inn bilde. Dette benyttes i tilfeller hvor det er krav til særskilt kompetansebevis med bilde.

Hva hvis jeg stryker på avsluttende prøve?

Du vil normalt kunne ta prøven på nytt et begrenset antall ganger, men det kan være enkeltkurs hvor dette ikke er mulig. Spør kursholder hvis du er i tvil.

Er HMS-kursene godkjent av myndighetene?

Det fins ingen offisiell godkjenningsordning for kurstilbydere. Våre kurs oppfyller HMS-lovgivningen med forskrifter, samt retningslinjer og veiledninger fra Arbeidstilsynet, samt krav til arbeidsomfang. Kursene anses dermed å oppfylle alle gjeldende myndighetskrav.

Jeg klarer ikke å skrive ut kursbevis til tross for at jeg har oppnådd godkjent-karakter?

Alle obligatoriske emner må være markert som fullført før man får skrevet ut kursbevis.

Hvorfor må jeg først registrere meg som student, før jeg kan få tilgang til kurset?

Vi trenger at du oppgir gyldig kontaktinformasjon. Dette er nødvendig for å komme i kontakt med deg for å gi informasjon i forbindelse med kurset og for å holde oversikt over utstedet kursbevis / sertifikater. Det er også av og til slik at vi må sende sertifikat eller kursbevis i posten.

Jeg kommer ikke inn selv om jeg har registrert meg som student?

Av hensyn til alle våre brukeres personvern og datasikkerhet, benytter vi tofaktor-pålogging. Dersom du ikke har opprettet dette innen tidsfristen, vil systemet stenge deg ute - selv om du har betalt for minst ett kurs. Du kan ta kontakt via kontaktskjema og forklare problemet, så kan vi hjelpe deg.

Trenger jeg å ordne med egne lærebøker / kursmateriell?

Normalt vil vi ordne alt nødvendig kursmateriell, men du kan noen ganger bli nødt til å kjøpe noe underlag selv. Det vanligste er at man selv må kjøpe sinne egne ISO-standarder hvis man melder seg opp i et kurs hvor disse gjennomgås.

Kan vi kjøpe nødvendige standarder gjennom dere?

Agon Akademiet har ikke mulighet til å videreselge standarder selv. Alle standarder kan kjøpes hos Standard Norge.

Kan jeg avbestille/endre min påmelding?

Dette kan du lese mer om her.

Hvilke betalingsvilkår gjelder for kurspåmelding?

Dette kan du lese mer om her.

Hva er en personvernpolicy?

En personvernpolicy, eller personvernærklæring, sier noe om hvordan Agon Akademiet, og eierselskapet Agon Solutions AS, samler inn og bruker personopplysninger. Du kan lese om hvordan vi ivaretar personopplysninger, hva slags opplysninger vi samler inn, og til hvilket bruk, i vår personvernerklæring