Påmeldingsvilkår

Som ny kursdeltaker er det viktig at du kjenner til påmeldingsvilkårene.

Generelle vilkår

Et kurs kan avbestilles, eller man kan velge en annen tilgjengelig kursdato, uten ekstra kostnad, inntil 4 uker før kursstart.

Endringer eller avbestilling senere enn 4 uker før kursstart vil bli belastet med et gebyr på 50% av deltageravgiften.

Endringer eller avbestilling senere enn 14 dager før kursstart, vil bli belastet med full deltaker-avgift.

E-læringskurs

E-læringskurs anses påbegynt i det øyeblikk det er bestilt og kan ikke avbestilles. 

Avlysning

Agon Akademiet forbeholder seg retten til å avlyse kurs. Selv om avlysning er noe man tilstreber å unngå, kan det skje sykdom eller andre uforutsette hendelser som gjør at kurset ikke kan gjennomføres som planlagt. 

Ved avlysning blir kursavgift tilbakebetalt. Agon Akademiet tar ikke ansvar for følgekostnader / andre økonomiske konsekvenser som følge av kansellert kurs.

Fakturering

De fleste kurs betales umiddelbart ved påmelding. Bedriftsinterne kurs eller andre tilfeller hvor fakturabetaling er særskilt avtalt, faktureres ved mottatt bestilling. Fakturaforfall er 14 dager etter fakturadato. Dersom kursoppstart er før fakturaforfall, må kurset betales i sin helhet før kursoppstart.

Feil opplysninger på kurssidene våre

Agon Akademiet planlegger og gjennomfører mange kurs i løpet av et år. Prosessen skjer ved menneskelig involvering og menneskelig feil kan derfor forekomme.

Feil i pris eller dato for gjennomføring, samt feil / utdatert informasjon kan fra tid til annen forekomme. Selskapet tar forbehold om slike feil, og har rett til å rette opp slike feil uten kostnad for Agon Akademiet og Agon Akademiets eier. 

Prisjustering

Agon Akademiet forbeholder seg retten til å justere sine priser løpende på selskapets hjemmesider.